F.A.Q.

Lees hier de meest gestelde vragen van Online Spaanse Les. Mocht je nog andere vragen hebben, neem contact met ons op.

1. Over Online Spaanse Lessen

A. Kan ik op elk niveau in stappen?

Jep. Van leek tot gevorderde, van business Spaans tot reizigers Spaans, je kan op elk niveau beginnen. Aan de hand van de proefles kan de leraar je niveau inschatten en een planning maken voor jouw aanstaande Spaanse lessen.

B. Hoe start ik een Spaanse les?

Je vult het sign-up formulier in op onze website. Verstrek hier de benodigde gegevens en geef aan wanneer je eventueel tijd hebt voor een proefles. Wij zullen je dan een mail sturen met een voorstel voor de proefles, wanneer je deze bevestigd en betaald hebt ben je klaar om te meeten met je docent op Skype.

C. Moet ik zelf lesmateriaal of (werk)boeken regelen?

Nee, dat hoeft niet. Onze docenten beschikken over hun eigen materialen en zullen deze met je delen. Als je een boek of andere materiaal hebt wat je graag wil behandelen, kan dit natuurlijk ook. Je moet dan dit materiaal van tevoren delen met je docent zodat deze zich kan voorbereiden.

D. Wie zitten er achter Online Spaanse Les?

Jelle Tax (27) en Sascha Wolff (28), twee jonge reislustige mannen die zich gaan vestigen in Centraal-Amerika om hier hun dromen na te jagen.

E. Wat kan ik verwachten van de inhoud van de les?

Dat hangt van je huidige niveau af. De leraren zullen voortborduren op waar jij bent gebleven en hun eigen methode toe passen om jou het Spaans bij te brengen. De leraren zullen je bijvoorbeeld op de volgende onderdelen testen; grammatica, vocabulaire, spreekvaardigheid, luistervaardigheid & leesvaardigheid. Als je graag op een bepaald onderdeel wil focussen, geef dit dan aan bij je docent!

2. Tarieven & betaling

A. Moet ik inschrijfgeld betalen?

Nee, je betaalt €5 euro voor de proefles. Besluit je meer lessen af te nemen? Dan wordt deze €5 van je totaalbedrag afgehaald en is de proefles dus gratis.

B. Komen er nog extra kosten bij kijken voor Skype of andere vormen van communicatie?

Nee, het gebruik van Skype is gratis. Je kan met een normale internetverbinding gebruik van Skype maken en er komen dus verder geen kosten kijken voor communicatie bij Online Spaanse Les.

3. Les inplannen

A. Kan ik een les annuleren?

Ja, mits je dit 36 uur voor aanvang van de les doet. Je mag dit voor 10% van het totaal aantal afgenomen lessen doen.

B. Kan ik lessen vooruit inplannen?

Jep, je kan je lessen tot een maand vooruit plannen. Overleg met ons en je Spaanse leraar over welke data en tijden je graag wil afspreken.

C. Wanneer kan ik lessen volgen en wanneer niet?

In principe zijn onze leraren 7 dagen per week beschikbaar, afhankelijk van hun persoonlijke beschikbaarheid. Door het tijdsverschil kunnen we lessen aanbieden tussen 00.00 ‘s nachts en 07.00 ‘s ochtends en tussen 11.00 ‘s ochtends en 00.00 ‘s nachts.

Je kan dus geen lessen volgen tussen 07.00 en 11.00 ‘s ochtends.

D. Moet ik alle lessen bij dezelfde leraar volgen of heb ik een keuze?

Je hebt zelf de keuze. Al raden we je aan om bij een leraar te blijven. Met een vaste leraar weet je docent op welk niveau je bent, waar je op moet focussen en wat je planning is.

4. Troubleshooting

A. Het lukt me niet om verbinding te maken op Skype. Wat nu?

Probeer eerst een testgesprek op Skype uit te voeren. Als deze slaagt, ligt het probleem eventueel aan de verbinding van je leraar. Stuur een bericht naar de Skype account van je docent en een mail naar info@spaanse-les-online.nl. Als er iemand van de customer care online is, zal deze je proberen te helpen. Als het probleem inderdaad aan de verbinding van de docent ligt, zal er kosteloos een nieuwe les aangeboden worden op een ander moment.

B. De verbinding van mijn leraar was dusdanig slecht dat we de les na 15 minuten moesten verbreken.

Als de les door een eventuele slechte verbinding van de docent na 15 minuten alsnog uitzichtloos is, zal je met een volledige nieuwe les gecompenseerd worden. Als dit plaatsvindt, stuur dan even een email naar info@spaanse-les-online.nl.

C. Wat moet ik doen als ik later ben?

Mocht je weten dat je later bent, probeer dit dan door te geven aan de Skype account van de docent waarmee je hebt afgesproken en aan info@spaanse-les-online.nl. De tijd die je te laat bent wordt als gebruikt beschouwd.

D. Ik zit klaar maar mijn leraar belt niet. Wat nu?

Door problemen met Skype of de internetverbinding, is de leraar soms niet in staat om in te bellen via Skype. Probeer in dat geval contact te zoeken via de Skype chat of zelf het Skype gesprek te starten. De Skype gegevens van de docent worden aan je verstrekt via de bevestigingsmail.